Černá Alexandra Mgr. Bc. - vedoucí odboru, dveře č. 302, tel.: +420 544 424 840, mobil: +420 724 925 260
Pracovníci
Pracovník |
Popis činnosti |
Klapka |
Dveře č. |
Přímá linka |
E-mailová adresa |
---|---|---|---|---|---|
Mgr. Bc. Černá Alexandra
|
vedoucí organizačního odboru | 840 | 302 |
544 424 840 724 925 260 |
[obfuscate_1_|93|96|110|101|89|63|98|108|105|105|40|104|96|107|100|110|40|94|116] |
Častulík Rudolf
|
správa budovy, veř. prostranství | 872 | 206 |
544 424 872 |
[obfuscate_1_|93|92|111|107|109|107|105|101|59|92|109|106|102|37|107|105|109|96|104|41|95|113] |
Černohorský Ivo
|
pomocný technický pracovník | 972 | 2 |
770 100 748 |
|
Katolická Klára, DiS.
|
referent vnitřních věcí | 843 | 302 |
544 424 843 771 228 068 |
[obfuscate_1_|101|92|112|102|100|104|99|101|92|58|93|110|101|103|44|108|99|110|95|105|42|90|114] |
Mrázek Radek, DiS
|
správce výpočetní sítě | 844 | 201 |
544 424 844 608 895 534 |
[obfuscate_1_|103|109|93|113|93|106|64|92|109|104|106|41|99|97|114|101|104|41|93|117] |
Peňásová Nikola
|
administrativní pracovnice | 815 | 304 |
544 424 815 778 499 426 |
[obfuscate_1_|106|96|106|88|107|110|118|91|59|92|109|106|102|37|107|105|109|96|104|41|95|113] |
Schneider Vít
|
organizační pracovník, spisovna | 864 | 302 |
544 424 864 606 691 018 |
[obfuscate_1_|109|94|100|101|93|104|100|95|109|58|93|110|101|103|44|108|99|110|95|105|42|90|114] |
V čele odboru stojí jeho vedoucí, jmenovaný RMČ. Vedoucí odboru samostatně řídí činnost svého odboru a za jeho činnost komplexně zodpovídá.
Poslání:
Posláním organizačního odboru je zabezpečování bezproblémového chodu ÚMČ důležitého pro úspěšnou činnost ÚMČ, zadávání veřejných zakázek, získávání informací týkající se dotací pro MČ.
Vybrané působnosti:
- zadávání veřejných zakázek
- získávání informací o možnostech získání dotací z úrovně EU, státu, kraje, města
- technické zabezpečení jednání rady a zastupitelstva
- organizační a technické zabezpečení výpočetní techniky (HW, SW) pro činnost ÚMČ
- koordinace úklidu prostor ÚMČ přes dodavatelskou firmu
- zabezpečení BOZP, PO, OOCO,
- zabezpečení chodu spisovny ÚMČ
- zabezpečení správy poplatků za užívání veřejného prostranství
- zabezpečení agendy rybářských lístků
- organizační zabezpečení výkonu veřejně prospěšných prací
- technické zajišťování a organizace údržby a oprav technologických zařízení
- správa objektu radnice
- spolupráce s OSB při zabezpečení správy budovy radnice – např. platby energií
- zabezpečení komunikačních médií (Eurotel, Telecom, EZS, www, PCO)
- vidimace a legalizace
- zabezpečení poštovních služeb, veřejných sbírek
- ověřené výstupy z informačních systémů veřejné správy: výpisy z Katastru nemovitostí, Rejstříku živnostenského podnikání, Obchodního rejstříku, Insolvenčního rejstříku, výpisy bodového hodnocení řidiče, výpisy z rejstříku trestu právnických osob, výpisy ze Seznamu kvalifikovaných dodavatelů, vyřízení žádosti o zřízení datové schránky, její zneplatnění a vydávání nových přístupových údajů, výpisy z údajů registru obyvatel a osob, výpisy o využití údajů z registru obyvatel a osob, realizace změn
- zabezpečení agendy voleb
- zabezpečení činností týkajících se získávání dotací na financování investičních akcí
- provádění autorizovaných konverzí dokumentů podle platných právních předpisů, vedení evidence provedených konverzí
- zabezpečení činnosti přestupkové komise
- pronájem víceúčelového sálu a zasedací místnosti v budově radnice Brno-Líšeň, Provozní řád víceúčelového sálu a zasedací místnosti v budově radnice Brno-Líšeň